Šimon, 3. A

18.03.2020

PLYŠÁCI U MĚ V POKOJI

Můj příběh začíná u mě v pokoji, když ráno odejdu z pokoje do školy. Když odejdu z pokoje, tak si plyšáci vezmou knihu, např. PETR ČECH nebo FOTBALOVÉ LEGENDY. No, a tak si začnou číst a skáčou z palandy a povídají si mezi sebou. A dozvěděl jsem se to tak, že jsem jednou přišel ze školy dřív a viděl jsem, že mají roztahané knihy. A když jsem otevřel dveře, tak si rychle lehli a dělali, že spí. A jednou, když jsem zase odešel do školy, tak dokonce došli k oknu a ukradli mi peníze a hráli hru RISK a vyhrál můj nejoblíbenější plyšák, který se jmenuje JOYK. Večer, když jsem šel spát, tak mi to pošeptal a smáli jsme se tomu tak, že jsme nemohli usnout. Zítra jim postavím autodráhu, aby si mohli celé odpoledne hrát.


Promyšlený příběh s racionálním jádrem (jak se autor o událostech v pokoji dozvěděl), s úvodem i závěrem i lehce naznačenou zápletkou. Ještě nějakou přímou řeč a trochu napětí a máme tu opravdové vypravování.

Jana M.

ZŠ a MŠ Husinec-Řež, SPŠ Husinec-Řež
Obecní knihovna Husinec-Řež
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky